VoIP / Cloud telefonie
VoIP is makkelijk én het bespaart kosten. Schakel eenvoudig tussen zowel vaste als mobiele telefonie en Teams. Van een handige receptie-functie, het instellen van wachtrijen tot het bellen vanuit meer dan 300 applicaties. Alles is mogelijk met VoIP van TCA. Wees altijd up-to-date, werk met de nieuwste software, laatste veiligheidstechnieken en de modernste gebruikersopties. VoIP oplossing op maat nodig? U bent dan ook aan het juiste adres!
Afspraak - VoIP
Neem contact met mij op

Persoonlijk aanspreekpunt
Ultra veilig bellen
Scherpe beltarieven
99,9% uptime
Modernste gebruikersopties
Integratie met microsoft Teams
Vrijheid en bereikbaarheid
Als klant van TCA heb je de vrijheid om te werken waar en wanneer je maar wilt: de telefonie verhuist gewoon met je mee. Je kunt bellen en gebeld worden, overal waar je maar internet hebt én ongeacht van je device. Gebruik je mobiele telefoon of bijvoorbeeld Microsoft Teams om contact te houden met je collega’s en zakenrelaties.
Onze VoIP oplossing
€7,50per gebruiker, per maand (excl. btw)
- Bellen via vaste- & mobiele telefoon of computer
- Basissupport
8×5 support
Onderhoud & updates
Gebruikersondersteuning - Belopties
Doorverbinden & doorschakelen
Van voicemail naar e-mail
Telefonisch vergaderen & groepsoproepen
Oproepen overnemen
Wachtrij
Uitbellen met verschillende nummers - Inbegrepen extra’s
Zicht op beschikbaarheid collega’s
Voor meerdere vestigingen
Professionele voice-over
Onze VoIP oplossing met Microsoft Teams integratie
€11,50per gebruiker, per maand (excl. btw)
- Bellen via vaste- & mobiele telefoon of computer
Koppel Teams aan het telefonieplatform- Basissupport
8×5 support
Onderhoud & updates
Gebruikersondersteuning - Belopties
Doorverbinden & doorschakelen
Van voicemail naar e-mail
Telefonisch vergaderen & groepsoproepen
Oproepen overnemen
Wachtrij
Uitbellen met verschillende nummers - Inbegrepen extra’s
Zicht op beschikbaarheid collega’s
Voor meerdere vestigingen
Professionele voice-over

Bel met Microsoft Teams
Koppel uw Microsoft Teams omgeving eenvoudig aan ons telefonieplatform en maak direct gebruik van onze lage beltarieven. De volledige bereikbaarheid van uw Teams gebruikers kunt u inrichten in ons telefonieplatform. De interne communicatie wordt binnen Teams afgehandeld en alle externe communicatie zal via ons telefonieplatform verlopen. Alle functionaliteiten zoals wachtrijen, keuzemenu’s, doodschakelingen, belgroepen, *8, tijdscondities, omleidingen en vast mobiel zijn beschikbaar!
Qaller app
Transformeer uw mobiele telefoon eenvoudig in een zakelijke telefoon met de Qaller app+. Word gebeld en bel vanaf uw mobiele telefoon via het zakelijke telefoonnummer (waar u normaal gesproken ook mee belt). Hoe dit werkt? Installeer de Qaller app+ en maak direct gebruik van deze dienst. Liever alleen de telefooncentrale bedienen met uw mobiele telefoon? Dat kan met de gratis versie.


De VoIP-toestellen
Onze Cloudtelefonie omgeving biedt flexibel bellen in combinatie met de beste gesprekskwaliteit. U heeft alleen nog het juiste toestel nodig. Bekijk hier onze hardlopende VoIP-toestellen. Heeft u al VoIP-toestellen? Geen probleem, de kans is groot dat u geen nieuwe nodig heeft. Wij ondersteunen namelijk alle gangbare merken VoIP-telefoons (Een VoIP-telefoon is een toestel waarmee getelefoneerd kan worden met VoIP technologie). Een greep uit het assortiment van populaire merken die wij ondersteunen:
- Gigaset
- Maxwell
- Yealink
- Panasonic
- Cisco

Yealink SIP-T42s
- Headset & USB
- Kleurenbeeldscherm
- Key Module

Yealink SIP-T41s
- Top geluid
- Headset ondersteuning
- USB poort aanwezig

Gigaset S650H
- Modern uiterlijk
- Ideaal voor kantoor
- Gebruiksvriendelijk

Gigaset R650H PRO
- Extra lange accuduur
- Waterbestendig
- Stofbestendig

N510 IP PRO
- Voor het MKB
- Tot 6 handsets
- Tot 6 VoIP accounts

Actie: telefoon en basisstation
- N510 IP PRO
- Gigaset S650H PRO
- Tot 6 VoIP accounts
Veel gestelde vragen
Kan ik mijn telefoonnummers behouden als ik overstap?
Wanneer u van leverancier wisselt, kunt u uw telefoonnummers zonder problemen behouden. Wij doen hiervoor een porteeraanvraag om de telefoonnummers te porteren. Dat verzoek moet door uw huidige leverancier worden goedgekeurd. Uw huidige leverancier zal u eerst vragen of u deze opdracht hebt verstrekt. Vervolgens kijkt uw huidige leverancier of u contractueel uw nummers kunt laten overzetten naar uw nieuwe leverancier.
Kan ik gebruik maken van mijn bestaande internetverbinding?
Om gebruik te kunnen maken van Cloudelefonie van TCA is een stabiele en betrouwbare internetverbinding nodig. Hiervoor kan vrijwel elke internetverbinding gebruikt worden.
Houd er rekening mee dat het belangrijk is om uw telefonie voorrang te geven op het “gewone” internet verkeer. Wij noemen dit prioriseren.
Daarnaast is het belangrijk om een goede router/firewall te gebruiken. In iedergeval een router/firewall die goed omgaat met telefonie en veilig genoeg is om zowel telefonie als het gewone gebruik van internet te ondersteunen.
Kan ik Cloudtelefonie van TCA gebruiken i.c.m. mijn CRM omgeving?
Cloudtelefonie van TCA kunt u gebruiken i.c.m. meer dan 300 applicaties. In de eerste plaats kan het systeem telefoonnummers herkennen uit uw CRM systeem en de gekoppelde naam weergeven. In de tweede plaats kan het zorgen voor tijdsbesparing en gemak, zoals het automatische openen van een klantenkaart, zodat u direct alle gegevens in beeld heeft.
Kan ik mijn Microsoft Teams omgeving ook gebruiken met Cloudtelefonie van TCA?
Ja, Dat is nu zo mooi van Cloudtelefonie van TCA. Cloudtelefonie van TCA is namelijk communiceren op jouw manier en bereikbaar zijn op jouw manier. Bellen met je vaste-, of mobiele telefoon of met Microsoft teams.
Microsoft Teams gebruik je i.c.m. Cloudtelefonie van TCA, tegen dezelfde scherpe tarieven als met je mobiel of je vaste telefoon.
Ik heb al toestellen. kan ik die bijven gebruiken met Cloudtelefonie van TCA?
Het merendeel van de toestellen die tegenwoordig worden gebruikt i.c.m. telefonie via internet, kun je ook gebruiken met Cloudtelefonie van TCA. grote kans dus dat je je eigen toestellen kunt blijven gebruiken.
Kan ik zelf mijn cloudtelefonie omgeving beheren en aanpassen?
Ja, je krijgt toegang tot je eigen omgeving waar je de zelf alles kunt instelen. je kunt dan je oprbestemmingen toeveogen en wijzigen, je kunt je berichtenboxen beheren, je keuzemenu’s en wachtrijen. Kortom, jij bent je eigen administrator.