Klantcase Wildlands
WILDLANDS Adventure Zoo Emmen
Oorspronkelijk gepositioneerd als themapark en vandaag de dag actief als uniek dierenpark. Een plek waar je oog in oog komt te staan met wilde dieren in de jungle, savanne en het poolgebied. De gasten van WILDLANDS staan altijd op nummer 1, alles voor een onvergetelijke dag. Om dit te kunnen realiseren is het belangrijk dat werknemers ten allen tijde hun dagelijkse werkzaamheden kunnen uitvoeren. ICT speelt hierin een belangrijke rol en moet optimaal functioneren.
ICT is overal
Wij verzorgen bij WILDLANDS de ICT, zowel voor als achter de schermen. Hierbij kan gedacht worden aan onder andere de online werkplekken. Hierin worden de roosters en de planning gemaakt én wordt voor zowel het dierenpark WILDLANDS als het ATLAS theater de overige applicaties beschikbaar gesteld. Ook verzorgen wij de netwerkinfrastructuur, dit is belangrijk omdat hierdoor een goede basis wordt gelegd en iedereen op de werkvloer ongestoord kan werken.
TCA ontzorgt
Wij willen bedrijven zoveel mogelijk ontzorgen. Hoe? Door altijd klaar te staan en mee te denken. Elk bedrijf verdient de juiste ondersteuning, daarom zijn wij dagelijks bezig met productinnovatie. Van standaardoplossingen tot maatwerk, wij helpen graag. Waarom? Uitval van systemen kan snel grote gevolgen hebben voor bedrijven. Wij gunnen iedereen een veilige online omgeving en continuïteit.
Ik wil dit ook
Neem contact met mij op
ICT manager – Herman Bolt over TCA:
”De uitstekende match TCA en WILDLANDS is… …Wij werken op een hele prettige manier samen met TCA, zowel als sparringpartner en als leverancier. Er wordt proactief meegedacht met:
- Waar willen we heen met het bedrijf?
- Welke stappen moeten we daar gezamenlijk voor nemen?
- Wat kunnen we doen?
Als wij een storing hebben, dan worden we extreem snel geholpen. Soms zelfs voor onze gebruikers het merken. Ik waardeer onze contactpersoon van TCA dan ook heel erg. Ik beschouw hem als een kroonjuweel. Hij is onze sparringpartner, erg gedreven, staat echt altijd (24/7) voor ons klaar en heeft heel veel kennis. TCA ontzorgt. Het is makkelijk voor ons als wij problemen hebben, dat wij TCA kunnen bellen en het wordt opgelost. Ik ben nu 2 jaar werkzaam als ICT-manager bij WILDLANDS en in deze 2 jaar hebben wij samen met TCA grote stappen gemaakt. Al mijn wensen zijn gerealiseerd. Eigenlijk is TCA een verlengstuk van ons ICT-team. Ik ben dan ook heel tevreden met TCA. Er wordt heel erg vanuit de klant gedacht. Een leuk voorbeeld hiervan is dat soms de online werkplekken moeten worden herstart in verband met updates. Dit gebeurt dan altijd buiten kantoortijd, zodat niemand er last van heeft. Als er toch nog iemand aan het werk is, zal TCA altijd eerst contact met ons opnemen met de vraag: ik zie dat er nog iemand is ingelogd, moeten we even contact opnemen met de gebruiker voordat we updaten? Bolt vervolgt: TCA overziet de consequenties. Dit vinden wij heel fijn, want uiteindelijk wordt ons team erop aangekeken als door een update de verbinding met de online omgeving wordt verbroken, met alle gevolgen van dien. Iedereen snapt dat onderhoud en updates uitgevoerd moeten worden, als er maar vooraf duidelijk gecommuniceerd wordt en dit doet TCA. Dat waarderen wij heel erg”.